іс әрекет теориясы педагогика - іс әрекет түрлері
페이지 정보
작성자 Lance 날짜24-10-24 09:22 조회1회 댓글0건본문
іс әрекет теориясы педагогика - іс әрекет түрлері [Подробнее...]
6М "Педагогика және психология" Семей 2015. Іс әрекет және оның құрылымы. Жоспар: 1. Іс-әрекеттің психологиялық құрылымы 2. Іс әрекет құрылымын. Педагогика пәні және мұғалімнің іс–әрекет объектісі мектеп тәжірибесінде, оқу құралдарында, бағдарламаларда осы ұғымның дамуы, осы мәселелердің көрініс. Оқу-тәрбие міндеттерін қалыптастыру, тиісті іс-әрекет түрлерін, әдістері мен формаларын таңдай алу;. педагогикалық процеске қатысушылармен қарым-қатынас. Қазіргі қоғамда мыңдаған еңбек түрлері бар. Тұлғаға қойылатын талаптар жиынтығымен сипаталатын еңбек іс-әрекетінің белгілі бір түрін, адамның дене және рухани күшінің шектеулі бір саласын тұтас педагогикалык процесс болып табылады. Тұтас педагогикалык процесс теориясы бойынша оньң өзара тығыз байланысқан негізгі компоненттері ретінде педагог, оқушы, мақсат, міндет, мазмұн, құрал, форма,әдіс-тәсілдер, тапсырма, нәтиже болып табылады. Педагогикалык іс-әрекеттің негізгі ерекшеліктері: Мақсаты қоғам мақсатымен анықталады. Басқа іс-әрекеттерді басқаруға бағытталған іс-әрекет (мета-іс-әрекет). А.Н. Леонтьевтің іс-әрекет теориясында көрсетілгендей «іс-әрекет пен әрекет арасында ерекше бір қатынас бар. Іс-әрекет түрткісі жылжи отырып әрекет затына (мақсатына) айналуы мүмкін. Нәтижесінде әрекет ісәрекетке айналады Дәл осы жолмен жаңа ісәрекеттер туындайды, шындыққа деген жаңа қатынастар пайда болады». 7. Мұндай айналуды А.Н. Леонтьев келтірген мысалмен көрсетейік: • бала тапсырманы орындап отыр, оның әрекеттері шешім табу мен оны жазу болып табылады. Педагогикалық іс-әрекеттің түрлері көп болғаныдықтан оның. атқаратын қызметтері де жеткілікті. Педагогикалық іс-әрекеттің. атқаратын қызметерін келесі 5-сызбадан көруге болады. Сызба 5. Негізгі бөлім 1.Іс-әрекет категориясын талдаудың теориялық бағдарлары 2.А.Н.Леонтевтың психологиядағы іс-әрекет мәселесі Л. С. Выготский. Педагогикалык іс-әрекеттің негізгі ерекшеліктері: Мақсаты қоғам мақсатымен анықталады. Басқа іс-әрекеттерді басқаруға бағытталған іс-әрекет (мета-іс- әрекет). Іс-әрекет субъект-субъектілік және субьект-объектілік сипатта болады. 4.Түлғаның дамуы мен қалыптасуы бойынша жүргізілген педагогикалық қарым-қатынастың нәтижелері болашақта ғана айқындалады. Іс-әрекет құрылымы жөніндегі алғашқы теориялық пайымдаулар әрекет элементтерімен байланыстырылады. Адамның дүние жайлы білімі алғашында бейне, түйсік және қабылдау түрінде пайда болады. Білім тек білу үшін қажет емес. Таныс емес затпен. кезіккенде біз ең алдымен онымен қалай әрекет жасау керектігін білуге тырысамыз. Сіз жаңадан шыққан тұрмыстық техниканы қолданбас бұрын ең алдымен оны қалай пайдалану жайында баяндалған нұсқаумен танысасыз. Қандай да болсын күрделі іс-әрекетті орындау үшін адамға мақсатқа жетуді қамтамасыз ететін қимыл және әрекет жайлы мәліметтер қажет. Бұл. Табылатын іс-әрекеттер мақсаты, объектісі, субъектісі және іс-әрекет құралдарын жеке-жеке алып қарайтын болсақ: іс-әрекет мақсаты – жас ұрпақты жан-жақты тәрбиелеуді көздейді. Жан-жақты тәрбиелеу тәрбие жұмысын комплекс жүзеге асыруы қажет етеді. Комплесті жүргізу адамгершілік, еңбек, эстетикалық, дене, экономикалық, экология, ақыл-ой тәрбиелерін. Мотвациялау – адамда белгілі бір мотивтер туғызып олар адамға белгілі бір іс-әрекет жасататын процесс. Мотивациялау адамды басқару негізі. Оқытуды ұйымдастырудың түрлері жайлы түсінік. Сабақта оқушылардың оқу іс-әрекетін ұйымдастыру. Өзін-өзі тексеру сұрақтары. Педагогика 10. 6 ноябрь -12. Үшін жаңаша ойлау мен зерттеушілік іс-әрекет дағдыларын айқындауда, ізденушілік пен инновациялыққа ұмтылуда, қалыптасқан таптаурын түсініктерін ӛзгертуге. А.Н. Леонтьевтің іс-әрекет теориясында көрсетілгендей «іс-әрекет пен әрекет арасында ерекше бір қатынас бар. Іс-әрекет түрткісі жылжи отырып әрекет затына (мақсатына) айналуы мүмкін. Нәтижесінде әрекет ісәрекетке айналады Дәл осы жолмен жаңа ісәрекеттер туындайды, шындыққа деген жаңа қатынастар пайда болады». 7. Мұндай айналуды А.Н. Леонтьев келтірген мысалмен көрсетейік: • бала тапсырманы орындап отыр, оның әрекеттері шешім табу мен оны жазу болып табылады. Іс- әрекет туралы жалпы түсінік. 2. Іс- әрекет түрлері. 3. Дағды мен икем. 4. Дағдының дамуы және оны қалыптастыру. Амандасу. 1 Педагогикалық іс.әрекеттің түрлері және атқаратын қызметтері 2 Педагогикалық іс.әрекеттің атқаратын қызметтері 3 Инновациялық іс.әрекеттің теориялық негіздері Пән: Педагогика Жұмыс түрі: Материал Тегін: Антиплагиат Көлемі: 9 бет Таңдаулыға: 3.3 Педагогикалық іс-әрекеттің түрлері және атқаратын қызметтері. Іс-әрекет педагогикасы өкілдерінің көзқарасы бойынша тәрбие мен оқытудың негізгі принципі — әрекет принципі болып табылады. Іс-әрекет педагогикасының негізін неміс педагогі В. Лай қалады. 2, Педагогикалық кәсіп пен іс-әрекеттің жалпы сипаттамасы Педагогикалық іс-әрекет – әлеуметтік іс-әрекеттің ерекше түрі. Іс-әрекет теориясы.
құйрықты қос мекенді, іштей ұрықтанатын қосмекенді фит машина цена бишкек сырткы мембрана, ішкі мембрана қараша желтоқсанмен сол бір екі ай өлеңі, абайдың алғашқы өлеңдері кімнің атынан шықты как отказать мужчине в деньгах, почему нельзя давать деньги в долг материал жариялау, мақала жариялау сайттары
жақсы сөз жарым ырыс жұмыла көтерген жүк жеңіл
самый лучший гинеколог шымкент
анара батырхан кумис кумган ай скачать
достық бірлік туралы мақал-мәтелдер
тынымбай нұрмағанбетов: менің достарым
.
==============================================================
~~~~~ детские куртки для мальчиков зима алматы ~~~~~
==============================================================
.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.